Rohkem infot laenamise ja personaalse laenukonto kasutamise kohta.

Personaalne laenukonto. Mis see on ja millal ning kuidas saan seda kasutada?

Mis on personaalne laenukonto ja kui palju saan ma sealt võtta laenuks raha?
Sinu personaalne laenukonto on justkui virtuaalne krediitkaart, mida saad kasutada olemasolevas mahus siis, kui Sa seda vajad. Laenukonto avamine ja selle omamine ilma kasutusel oleva laenusummata on tasuta, mingeid kontohaldustasusid ei rakendata.

Creditstari kliendina saad oma personaalset laenukontot kasutada kuni 2000 euro ulatuses. Täpsem kasutusele võetav laenusumma vajab eraldi taotlemist.
Soovin avada personaalse laenukonto. Millised tingimused peavad olema selleks täidetud?
Personaalse laenukonto avamiseks pead olema Eesti vabariigi kodanik või omama Eestis alalist elamisluba. Ühtlasi pead olema vähemalt 18 aastane. Konto avamine on tasuta.
Olen avanud personaalse laenukonto. Millised tingimused peavad olema täidetud, et võtta sealt kasutusele laenusumma?
Kui soovid taotleda laenukonto kasutamist, ei tohi Sul olla aktiivseid võlgnevusi Krediidiinfos. Esmakordse taotluse puhul pead veel allkirjastama ka isikutuvastusankeedi Creditstari ID-punktis – kas Eesti Posti kontorites või Creditstar Estonia ASi esinduses.
Mis ajahetkel saan taotleda personaalse laenukonto kasutamist?
Laenukonto kasutamise taotluse saad esitada ööpäevaringselt. Võid esitada esmase taotluse koheselt koos oma personaalse laenukonto avamisega või avada konto varem ning taotleda selle kasutamist siis kui parajasti vaja. Taotlusi vaadatakse läbi meie lahtioleku aegadel E-P 9:00-21:00.
Kuidas näeb välja laenukonto kasutamise taotlusprotsess?
Laenukonto kasutamiseks peab Sul olema avatud personaalne laenukonto meie veebilehel www.creditstar.ee. Tasuta konto avamine on meie veebilehel põimitud laenukonto esmakordse kasutamise taotlusega, mis kõik kokku ei kesta kauem kui 10 minutit. Esmakordselt taotlust vormistades pead veel allkirjastama ka isikutuvastusankeedi Creditstari ID-punktis – kas Eesti Posti kontorites või Creditstar Estonia ASi esinduses.

Kui juba omad laenukontot ja oled sealt varem võtnud kasutusele laenusumma, siis pead lihtsalt täitma taotluse. Näiteks valides endale sobiva laenusumma ja perioodi kohe meie veebi esilehelt. Edasine protsess võtab aega vaid mõned minutid.
Millal laekub raha minu pangakontole?
Creditstar Estonia ASil on arvelduskontod kõikides suuremates Eestis tegutsevates pankades ja seega kantakse laenukonto kasutamise taotluse positiivse otsuse korral laenusumma Sinu pangakontole suure tõenäosusega pangasisese maksena. See laekumine ei võta üldjuhul kauem kui 15 minutit, kuid võib siiski sõltuda erinevates pankades kehtivatest tingimustest.

Erinevad toimingud seoses personaalse laenukonto kasutamisega

Miks ei aktsepteeritud minu laenusumma saamise soovi / laenukonto kasutamise taotlust, kuigi esitasin selle oma konto vaba jääksumma piires?
Üldjuhul saavad kõik kliendid kasutada oma personaalset laenukontot Creditstari laenukonto olemasolevas mahus ja vastavalt esitatud taotlusele. Siiski teostame iga taotluse puhul eraldi maksevõimekuse kontrolli, mille hulgas on näiteks Krediidiinfo võlgnevuste päring. Kui me ei aktsepteerinud Sinu laenukonto kasutamise taotlust, siis see tähendab, et kahjuks ei vastanud Sa hetkel meie laenuväljastamise põhimõtetele. Saad sellises olukorras lisainfot, kui võtad ühendust meie klienditeenindusega.
Kas ma saan võtta oma laenukontolt kasutusele täiendava laenusumma enne kui juba kasutusel olev laenusumma on graafikujärgselt tagasi makstud?
Saad iga kell esitada taotluse laenukonto täiendavaks kasutamiseks oma vaba jääksumma ulatuses, mida näed kui logid www.creditstar.ee lehel sisse oma kasutajakonto andmetega. Täpsem kasutusele võetav lisasumma vajab eraldi taotlemist.
Kui soovin laenukontolt lisaraha, pean tasuma juba kasutusel oleva laenusumma jooksva tasu. Mis summa see on?
See on tasu Sinu eelmisest kuumaksest kuni lisaraha taotlemise toimingu kuupäevani. Või juhul kui kasutusel oleva laenusumma puhul ei ole veel tagasimakse tähtaegasid esinenud, siis selle sama laenusumma alguskuupäevast kuni lisaraha taotlemise toiminguni. Näiteks, kui soovid oma laenukontot täiendavalt kasutada 5 päeva pärast 2. tasutud kuumakset, on Sul toimingu käigus vaja tasuda nende 5 päeva eest, mis on möödunud eelmisest kuumaksest lisaraha taotlemise toiminguni.
Minu laenukontol on vaba jääksumma, aga ma ei saa esitada taotlust laenukonto täiendavaks kasutamiseks. Miks?
Laenukonto täiendava kasutamise minimaalne summa on 50 €. Seega kui Sinu laenukonto vaba jääksumma on väiksem kui 50 €, pole Sul paraku võimalik uut taotlust esitada enne kui oled täielikult tasunud kasutusel oleva laenusumma.
Kuidas mõjutavad kasutusel oleva laenu korrektsed tagasimaksed veel laenamiseks võimaldatud vaba jääksummat minu laenukontol?
Sinu laenukonto vaba jääksumma taastub Sulle konto kasutamisega võimaldatud mahuni siis, kui oled täielikult tasunud oma kehtivad kohustused. Ehk et, kuniks tasud graafikujärgseid tagasimakseid, saad laenukontot täiendavalt kasutada sellise vaba jääksumma ulatuses, mida näed täpsemalt kui logid www.creditstar.ee lehel sisse oma kasutajakonto andmetega. Kui Sulle veel pole võimaldatud laenukonto kasutamist maksimaalses ulatuses, siis korrektse maksekäitumise ja kehtivate kohustuste täieliku tasumise korral suurendame Sinu laenukonto kokkulepitud mahtu.

Tagasimaksetega seonduv

Kus ma näen andmeid kasutusel oleva laenusumma tagasimaksete teostamiseks?
Kasutusel oleva laenusumma tagasimakseid saad teostada saldoseisu ülevaate alusel, mille saadame Sulle iga makse eel Sinu registreeritud e-posti aadressile. Teise lahendusena saad maksta pangalingi vahendusel kohe otse www.creditstar.ee lehelt. Leiad täpsema info, kui logid sisse oma kasutajakonto andmetega. Et tagasimaksed jõuaksid kindlasti ja kiiresti meieni, märgi maksekorraldusel ka õige viitenumber!
Kuidas saan kasutusel oleva laenusumma tähtaegasid pikendada?
Sul on oma kasutusel oleva laenusumma tähtaegasid võimalik pikendada 15 või 30 päeva võrra, logides sisse www.creditstar.ee lehele oma kasutajakonto andmetega. Toimingu korral pikeneb järgmise kuumakse tähtaeg ja sellega koos nihkuvad edasi ka kõik järgmised kuumaksed ning laenu lõpptähtaeg. Toimingu kinnitamiseks pead ära tasuma pikendamistasu.
Olen tagastanud laenusumma, mille võtsin laenukontolt kasutusele. Sain siiski teatise, et olen võlgu. Miks nii?
Täname, et oled täitnud oma kohustused! Siiski võib meie andmebaasides tekkida võlgnevust väljendav olek, kui oled makse sooritamisel teinud näiteks vea viitenumbri sisestamisel. Või siis oled teinud tasumise hiljem kui oli Su maksetähtaeg. Sellises olukorras jooksvate küsimuste korral võta ühendust meie klienditeenindusega numbril 1715.
Mida teha, kui ma ei saa tagastada kasutusel olevat laenusummat?
Kui Sul ei ole võimalik tagastada oma kohustusi õigeaegselt, võta palun kindlasti ühendust meie klienditeenindusega numbril 1715.
Soovin kasutusel oleva laenusumma tagasi maksta oma maksegraafikust kiiremini. Kas see muudab minu jaoks midagi?
Jah – kui leiad, et saad summa algsest tähtajast kiiremini tagasi maksta, on tulemuseks ka väiksem tasu. Meie teenuse puhul maksad laenutasu ainult nende päevade eest, kui laenusumma on Sinu valduses. Lihtsalt kooskõlasta ennetähtaegse tagasimakse soov meie klienditeenindusega.

Isikutuvastus

Mis on isikutuvastus ja milleks seda vaja läheb?
Lähtuvalt 28.01.2008 jõustunud "Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse" nõuetest, peavad kõik laenukonto esmakordse kasutamise taotluse vormistajad ennast meie esinduses või ID-punktis ühekordselt identifitseerima.
Mis on ID-punktid?
ID-punktid on Eesti Posti kontorid ja Creditstar Estonia ASi esindused, kus esmakordsed kliendid saavad enda isikut tuvastada. Isikutuvastuse ankeedi allkirjastamine on kohustuslik toiming laenukonto esmakordse kasutamise taotluse vormistamiseks. Meie ID-punktid asuvad enam kui viiekümnes asukohas üle Eesti.

Turvalisus ja üldised detailid seoses Creditstari teenusega

Kuidas on kaitstud minu isikuandmed?
Klientide isikuandmete käitlemisel järgime alati kõiki seadusi ja kõige kõrgemaid turvalisuse nõudeid. Selleks puhuks on meil kasutusel maailmatasemel tehnoloogiad ja IT-lahendused. Vastavalt andmekaitse seaduses sätestatud nõuetele ei väljasta Creditstar Estonia AS oma klientide andmeid kolmandatele isikutele, sealhulgas ka sugulastele ja lähedastele.
Kas pettur saab ilma minu teadmata kasutada laenukontot?
Meie kliendid peavad ennast ID-punktis tuvastama ning alles siis on võimalik kasutada laenukontot. Sel viisil välistatakse võimalus, et varastatud või muul moel valede andmetega võetakse laenukontolt kasutusele laenusumma, mille tagasimaksed pettuse ohvri kanda jääks. Kui varastatud või laenatud isikutunnistusega ei avata pangakontot Eesti pankades, ei ole võimalik ka meie veebilehel laenukontot kasutada.
Kas Creditstari laenukonto kasutamine teeb hiljem pangast laenu võtmise keeruliseks või isegi võimatuks?
Panga laenutaotluse tagasilükkamise põhjuseks ei tohiks olla pangaväliste online krediiditoodete kasutamine, sest tänaseks on seda tüüpi krediiditooted muutunud üldlevinuks. Kui isikul pole finantsasutuste ees kohustusi, siis ei teki ka laenutoodete taotlemisel probleeme. Alati soovitame negatiivse vastuse korral küsida pangalt põhjuseid. Kui saad eitava vastuse ja seal on viidatud Creditstari teenuste kasutamisele, siis soovitame pöörduda meie klienditeeninduse poole. Väljastame omalt poolt otse pangale info, mis peaks sobima pangast võetava uue laenutaotluse rahuldamiseks.
×
×